בס״ד
ולכלל עם ישראל הם ובני ביתם להינצל מן הסכנה ה
כולל תפילה ושמירה של המקובל האלוקי הרב
יהודה פתיה זצוק"ל – בעל המופת להצלת כלל ישראל,
הרמב"ם, רבי חיים מוולאז'ין והצדיק משטפנשט,
המלומדים בניסים,
ויבדל"א המקובל יצחק בצרי והרב הגאון
שלמה יהודה בארי "הינוקא" שליט"א
יישא איתו את התפילה קרוב לצווארו וינצל!
יאמר תפילה זו בכל יום פעם אחת!
יש לשמור על קדושת התפילון
בפרט בעת כניסה לבית הכיסא / שירותים יש לשמור עם 2 כיסויים כגון: בתוך פנקס החגור ואז בכיס החולצה או בתוך תעודת הזהות או בארנק ואז בתוך הכיס או בתוך התיק
"אנחנו מאמינים בני מאמינים ואין לנו על מי להישען אלא על אבינו שבשמים"
ביום שבת וחג שמחת תורה – תשפ"ד, בו המוני בית ישראל
יצאו לחגוג את שמחת התורה, כולנו ראינו מהו רשע.
רשתות השידור בכל רחבי תבל שידרו ותיארו כיצד
מרצחים פראי אדם פורצים לבתי ישראלים, טובחים
משפחות, מתעללים בתינוקות ובזקנים ושוחטים
מאות רבות של אזרחי ישראל ומובילים חטופים ברחובות
עזה לקול צהלות האספסוף– רק בגלל היותם יהודים.
שנאת ישראל חסרת מעצורים זו מזכירה אירועים שראינו
בפוגרומים הגרועים ביותר ואף בשואה.
נוסף על כך, מלבנון ומאירן נערך האויב המרושע לתקוף
בו זמנית את עם ישראל עם עשרות אלפי טילים, וחיילים מתאבדים,
כדי להשמיד להרוג ולאבד את בני עמנו.
"והיא שעמדה לאבותינו…..
בכל דור ודור קמים עלינו לכלותנו"
(הגדה של פסח)
הנכם הזרוע הארוכה של הטוב במלחמתו ברשע,
באכזריות וברוע שהרים את ראשו המשימה שלכם
הוא
ניצחון הטוב על הרוע בגבול הדרום, בצפון ובכל מקום שיידרש.
עם ישראל כולו מאחוריכם, אוהב אתכם, מחבק אתכם ומתפלל לשלומכם.
צאו למלחמה ותחזרו לשלום בריאים ושלמים, אמן!
עם ישראל, עם הנצח – ינצח!
כי הטוב חייב לנצח!
ה' צְבָאוֹת אֱלֹקֵי יִשְׂרָאֵל יוֹשֵׁב הַכְּרוּבִים, אַתָּה צִוִּיתָנוּ בְּתּוֹרָתְךָ לֵאמֹר:
"שְׁמַע יִשְׂרָאֵל אַתֶּם קְרֵבִים הַיּוֹם לַמִּלְחָמָה עַל אֹיְבֵיכֶם,
אַל יֵרַךְ לְבַבְכֶם אַל תִּירְאוּ וְאַל תַּחְפְּזוּ וְאַל תַּעַרְצוּ מִפְּנֵיהֶם.
כִּי ה' אֱלֹקֵיכֶם הַהֹלֵךְ עִמָּכֶם, לְהִלָּחֵם לָכֶם עִם אֹיְבֵיכֶם לְהוֹשִׁיעַ אֶתְכֶם".
(דברים כ', ג'-ה')
וְעַתָּה הִנֵּה אוֹיְבֶיךָ יֶהֱמָיוּן, וּמְשַׂנְאֶיךָ נָשְׂאוּ רֹאשׁ. עַל עַמְּךָ יַעֲרִימוּ סוֹד,
וְיִתְיָעֲצוּ עַל צְפוּנֶיךָ.
אָמְרוּ לְכוּ וְנַכְחִידֵם מִגּוֹי, וְלֹא יִזָּכֵר שֵׁם יִשְׂרָאֵל עוֹד.
הֱיֵה נָא עִם חַיָּלֵי צְבָא הַגָּנָה לְיִשְֹרָאֵל שְׁלוּחֵי עַמְךָ, הַקְּרֵבִים הַיּוֹם לַמִלְחָמָה
עַל אוֹיְבֵיהֶם.
חַזְּקֵנוּ וְאַמְצֵנוּ, רִיבָה אֶת יְרִיבֵנוּ לְחַם אֶת לֹחֲמֵינוּ.
הַחֲזֵק מָגֵן וְצִנָּה וְקוּמָה עֶזְרָתָה לָּנוּ וּפְדֵנוּ לְמַעַן חַסְדֶּךָ.
אֱלֹקַי, שִׁיתֵמוֹ כַגַּלְגַּל, כְּקַשׁ לִפְנֵי רוּחַ. כְּאֵשׁ תִּבְעַר יָעַר,
וּכְלֶהָבָה תְּלַהֵט הָרִים. כֵּן תִּרְדְּפֵם בְּסַעֲרֶךָ, וּבְסוּפָתְךָ תְבַהֲלֵם.
מַלֵּא פְנֵיהֶם קָלוֹן, וִיבַקְשׁוּ שִׁמְךָ ה'. יֵבֹשׁוּ וְיִבָּהֲלוּ עֲדֵי עַד, וְיַחְפְּרוּ
וְיֹאבֵדוּ.
אָנָּא ה' הוֹשִׁיעָה נָּא, אָנָּא ה' הַצְלִיחָה נָּא.
הָבָה לָּנוּ עֶזְרָת מִצָּר, וְשָׁוְא תְּשׁוּעַת אָדָם.
בֵּאלֹקִים נַעֲשֶׂה חָיִל, וְהוּא יָבוּס צָרֵינוּ.
"וראו כל עמי הארץ כי שם ה' נקרא עליך ויראו ממך"
כך כתוב בתפילין של ראש בספר היצירה– אלו תפילין שבראש.
מניחים תפילין של יד, ומברכים:
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם. אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ לְהָנִיחַ תְּפִלִּין.
מהדקים תפילין של יד, מניחים תפילין של ראש, ומברכים – למנהג עדות אשכנז בלבד. (בני עדות המזרח לא מברכים על תפילין של ראש):
בָּרוּךְ אַתָּה ה' אֱלֹהֵינוּ מֶלֶךְ הָעוֹלָם אֲשֶׁר קִדְּשָׁנוּ בְּמִצְוֹתָיו וְצִוָּנוּ עַל מִצְוַת תְּפִלִּין.
מהדקים תפילין של ראש, ואומרים:
בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוֹד מַלְכוּתוֹ לְעוֹלָם וָעֶד.
כורכים רצועה של יד סביב האמה, ואומרים:
וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי לְעוֹלָם וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בְּצֶדֶק וּבְמִשְׁפָּט וּבְחֶסֶד וּבְרַחֲמִים.
וְאֵרַשְׂתִּיךְ לִי בֶּאֱמוּנָה וְיָדַעַתְּ אֶת יְהוָה.
מניחים כף יד ימין פתוחה על העיניים כאשר הזרת על עין אחת והבוהן על העין השנייה, מביטים כלפי מעלה וקוראים ברגש ומעומק הלב
יחיד אומר: אֵל מֶלֶךְ נֶאֱמָן:
שְׁמַע יִשְׂרָאֵל, יהוה אֱלֹהֵינוּ, יהוה אֶחָד
בלחש – בָּרוּךְ שֵׁם כְּבוד מַלְכוּתו לְעולָם וָעֶד:
וְאָהַבְתָּ אֵת ה' אֱלהֶיךָ בְּכָל לְבָבְךָ וּבְכָל נַפְשְׁךָ וּבְכָל מְאדֶךָ:
וְהָיוּ הַדְּבָרִים הָאֵלֶּה אֲשֶׁר אָנכִי מְצַוְּךָ הַיּום עַל לְבָבֶךָ:
וְשִׁנַּנְתָּם לְבָנֶיךָ וְדִבַּרְתָּ בָּם בְּשִׁבְתְּךָ בְּבֵיתֶךָ וּבְלֶכְתְּךָ בַדֶּרֶךְ
וּבְשָׁכְבְּךָ וּבְקוּמֶךָ:
וּקְשַׁרְתָּם לְאות עַל יָדֶךָ וְהָיוּ לְטטָפת
בֵּין עֵינֶיךָ: וּכְתַבְתָּם עַל מְזֻזות בֵּיתֶךָ וּבִשְׁעָרֶיךָ:
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים. יהוה הוּא הָאֱלֹהִים
יהוה הוּא הָאֱלֹהִים. יהוה הוּא הָאֱלֹהִים
יהוה מֶלֶךְ.
יהוה מָלָךְ. יהוה יִמְלֹךְ לְעוֹלָם וָעֶד
יהוה מֶלֶךְ.
יהוה מָלָךְ. יהוה יִמְלֹךְ לְעוֹלָם וָעֶד
מקבל על עצמו לתת צדקה כשישוב בשלום מן המלחמה
מפקידים מספר מטבעות לצדקה – והופכים לשליחי מצווה
גלוי וידוע בעם ישראל – "שליחי מצווה אינם ניזוקים!"
אז איך הופכים להיות שליחי מצווה?
כל 2 (זוג) חיילים מפקידים אחד אצל השני מספר מטבעות,
כאשר החייל המקבל את המטבעות, שומר אותם אצלו בכיס
הנעל ליד הדסקית, כדי למסור אותן לצדקה לאחר שיחזור בריא ושלם מהמלחמה .
החייל הנותן אומר לחייל המקבל: "שמור מטבעות אלו עד לאחר המלחמה ולאחר שתחזור מהמלחמה בריא ושלם, תן מטבעות אלו לצדקה – הנך כעת שליח מצווה".
בכך הפך החייל המקבל להיות שליח מצווה
וכידוע "שליחי
מצווה אינם ניזוקים".
לאחר מכן, מתחלפים החיילים בתפקידים והחייל (השני) המפקיד נותן לצדקה נותן מכספו שלו (ולא מהכסף שקיבל זה עתה מחברו)