אופטיקה עיניים פתח תקווה

משקפי ראייה לילדים

משקפי ראייה לילדים
תוכן עניינים

משקפי ראייה לילדים הם דבר שכיח. ילדים רבים סובלים מבעיות ראייה וזקוקים למשקפיים. מגיל צעיר מאוד יש להיבדק אצל רופא עיניים, זה דבר חשוב על מנת לזהות בעיות בהתפתחות העין ומחלות עיניים. אך בהמשך חשוב גם לבקר אצל אופטומטריסט ילדים על מנת לבדוק האם הילד זקוק למשקפיים.

יתכן כי בדיקה שגרתית תראה כי יש צורך להזמין משקפי ראיה לילדים. אך עליכם ההורים גם לשים לב לסימנים שונים העשויים להעיד כי לילדכם ישנה בעית ראייה. בהחלט יתכן כי הילד אינו מודע לכך כי הוא זקוק למשקפיים.

סימנים שכיחים לבעיות ראיה הם כאשר הילדים מתלוננים על כאבי ראש או כאבי עיניים. אך גם אם אינם חווים כאבים שכאלו, ניתן לראות סימנים בהתנהגותם. למשל ניתן לראות ילדים המטים את ראשם לאחר בעת צפייה בטלוויזיה, או מתקרבים יותר מידי למסכים או לטקסט כתוב שהם צריכים לקרוא. לפעמים גם ניתן לראות כי הם עוצמים עין אחת על מנת למקד את המבט.

במקרים רבים הורים חוששים כי הילדים סובלים מחוסר ריכוז, והישגים נמוכים בלימודים. אלו יכולות להיות תוצאות ישירות של בעיות ראייה.

שימו לב כי 20% מהילדים עד גיל 18 סובלים מבעיות ראייה, ומסתבר כי רק אחוז קטן מאובחן בשלב מוקדם. רבים סובלים מהבעיה לאורך זמן, ואינם עושים שימוש במשקפיים. במערכת החינוך עורכים בדיקות ראיה בכיתה א‘ ושוב בכיתה ח‘, אך מומלץ לעשות זאת מוקדם יותר.

אופטומטריסט ילדים

אופטומטריסט ילדים

ילדים עשויים לסבול מבעיות ראייה שונות, חלקן דורשות רופא עיניים וחלקן אופטומטריסט ילדים. בעיות העיניים שיכולות להופיע אצל ילדים הן רוחק ראייה, קוצר ראייה, אסטיגמטיזם, פזילה ואפילו בעיות של קטרקט. במקרים של פזילה או עין עצלה, רופא עיניים יפנה לטיפול אצל אורתופטיסט.

ברוב המקרים מדובר בהפרעות מולדות, ומכיוון שהגנטיקה משחקת תפקיד, חשוב להיבדק כאשר להורים ישנה היסטוריה של בעיות ראייה.

כאשר מדובר בילדים מתחת לגיל 6 מוטב לפנות קודם כל לרופא עיניים, ובמידת הצורך הוא יפנה אל אופטומטריסט אשר ידע להתאים משקפי ראייה לילדים. במידה והילדים עברו את גיל 6, ונבדקו בעבר על ידי רופא עיניים, תוכלו לגשת ישירות לבדיקת ראייה באמצעות אופטומטריסט. תוכלו לעשות זאת כאן אצלנו – אופטיקה עיניים בפתח תקווה.

יש לציין כי בדיקת ראייה לילדים היא קצת שונה מבדיקת ראייה למבוגרים. ובעיקר נדרשת כאן סבלנות ורגישות. אפשר להגיש שיש צורך ממש ביכולת לקרוא את הילד, מכיוון שילדים עשויים לחשוש ממשקפיים ולא לשתף פעולה עם הבדיקה.

גם עליכם ההורים לסייע לילד לקבל את השינוי. חשוב להראות לילד כי זהו שינוי חיובי עבורו ויכול לסייע לו. אתם בתור הורים הרי יודעים איך זה, עם ילדים הכל צריך להיות באהבה.

משקפי ראיה ילדים

משקפי ראיה ילדים

במידה ובדיקת הראייה הראתה כי הילד זקוק למשקפיים, יש לבחור את מסגרת המשקפיים ואת העדשות.

כמו תמיד יש להתאים את המסגרת לרוחב הפנים, על מנת שלא תלחץ ותחזיק טוב. אך עבור ילדים ישנם דגשים אחרים, והאופטומטריסט ינחה אתכם.

יש לזכור כי הילדים מסתכלים על העולם מלמטה כלפי מעלה, ולכן חשוב לבחור מסגרת המכסה את כל שטח הראייה, מהגבות ועד מתחת לארובות העיניים.

חשוב שלילדים יהיה נוח עם המשקפיים, ושיהיו לשביעות רצונם. ויש לזכור כי הילדים משחקים ומשתוללים, וחשוב שהמסגרת תתאים לרמת הפעילות של הילדים.

יתכן כי ישנו צורך במסגרת העשוי מחומר היפואלרגני. ואם המסגרת עשויה ממתכת לא נרצה שתגיע בפנים. אפשר גם לשקול מסגרות סיליקון. וגם אם אין מדובר במסגרת סיליקון, ישנן מסגרות בעלות אפון סיליקון אשר יכול להיות נוח מאוד עבור הילדים.

בשורה התחתונה זו צריכה להיות מסגרת למשקפיים עמידה וחזקה, השומרת על גמישות ומעניקה לילד נוחות.

השתדלו לא לכפות על הילד את ההחלטות, אלא לתת לו לבטא את רצונותיו. בסופו של דבר זה הילד אשר צריך להרכיב את המשקפיים.

משקפי ראייה לילדים

משקפי ראייה לילדים

השלב הבא הוא בחירת עדשות עבור המשקפיים. ומכיוון שאלו משקפי ראיה ילדים, ישנם הורים המחפשים פתרונות זולים. לא מכיוון שהם חוסכים על הבריאות של הילדים, אלא מתוך החשש כי העדשות לא יחזיקו הרבה זמן.

ההמלצה שלנו היא לא להתפשר על איכות העדשות. והבשורה שלנו עבור ההורים היא שכיום ישנן עדשות איכותיות שהן גם עמידות מאוד ויכולות להתאים עבור הילדים. הן אפילו דקות מאוד גם כאשר מדובר במרשמים גבוהים (עדשות בעלות אינדקס גבוה).

ישנה חשיבות גדולה לאיכות העדשות, זאת מכיוון שהן לא רק מתקנות את ליקוי הראייה, הן גם יכולות לעצור את התפתחות קוצר הראייה.

ולאחר שבחרתם את העדשות, חשוב גם לוודא שיש עליהן ציפוי. ציפוי נגד שריטות וציפוי נגד קרינת UV הם פשוט הכרחיים. לגבי ציפוי נגד סינוור (ציפוי אנטי רפלקס) כדאי להתייעץ עם אופטומטריסט ילדים, הסיבה היא שהציפוי נגד סינוור נוטה להתלכלך.

ומלבד בחירת העדשות, חשוב להדריך את הילדים לגבי השימוש במשקפיים, שמירה על המשקפיים וניקיון המשקפיים.

משקפי ראייה ילדים זה אופטיקה עיניים פתח תקווה. יש לנו כארבעים שנות ניסיון בבדיקות ראייה והתאמות משקפיים לילדים ולמבוגרים. כאן תוכלו למצוא את כל המסגרות והעדשות, במחירים משתלמים.

כאן תוכלו למצוא משקפי מולטיפוקל, משקפי ראיה ביפוקל וכל סוגי המשקפיים, לרבות משקפי שמש לילדים.

מפת הגעה לחנותאופטומטריסט מומלץ.

 

לייעוץ חינם חייגו 077-8050740
או פנו בטופס:

מאמרים אחרונים
עקבו אחרינו בפייסבוק

אנו זמינים לכל שאלה:

בס"ד

איכות וחדות הראיה כבר מהרגע הראשון!
מולטיפוקל איכותי ופתרון אמיתי!
עדשות בליטוש דיגיטלי אחורי המעניקות חדות ראיה מקסימלית!
*עדשות איכות תוצרת גרמניה
*ציפויים ופילטרים יחודיים
*חברי קופ"ח כללית, מכבי, מאוחדת ולאומית ייהנו מ-600 ₪ הנחה
על כל מסגרות הראיה באופטיקה!

מגיע לך ייעוץ חינם להתאמת פתרון בול בשבילך!

בס"ד

Liraz Limmer
Liraz Limmer
09/09/2023
ללא מילים! יהודה איש מקצוע יחיד ומיוחד במינו! הגעתי לבדיקה שגרתית שהתבררה כמשנה סדרי עולם. בזכות הבדיקה היסודית והמקצועית שערך יהודה הותאמו למידותיי בצורה נכונה ומדוייקת עדשות ראייה איכותיות ביותר עם אופטיקה שנכונה לי. יהודה השקיע בבדיקתי זמן לא מבוטל השמור רק לבעלי מקצוע מסורים וערכיים שטובת הלקוח בלבד לנגד עיניו. מיום קבלת המשקפיים שהגיעו במהירות רבה, אני נהנת מאוד להרכיבם וראייתי טובה יותר ורגועה יותר. הכל בזכות הדיאגנוזה הנכונה וההתאמות הנכונות שבוצעו. יהודה אין כמוך המשך לעשות טוב לבני אדם! ישר כח ושנה טובה!
ורדה אזולאי
ורדה אזולאי
14/08/2023
קניתי אצל יהודה היקר משקפיים (רגילות) בהתאמה אישית וכאבי הראש פשוט הפסיקו!!! לפני שיהודה מוכר משקפיים הוא עושה בדיקה מעמיקה שרק הוא יודע לעשות (לפעמים בדיקה שעורכת שעה) ואז ממליץ איזה מספר וצילינדר לקחת. נוסף על זה, הוא עומד על כך שלא רק תראו טוב אלא שגם הראייה שלכם תהיה נוחה לעיניים ושלא תתעייפנה בקריאה ארוכה. כל זה נוסף על כל הפיצ'רים הקיימים רק אצלו. מומלץ מאוד!!
אודיה כחלון
אודיה כחלון
13/08/2023
נשבו לי המשקפיים הלכתי ליהודה ביקשתי תיקון ויהודה הזמין את החלק השבור תוך כדי שמזהיר את החברה שיביא את החלק בצורה איך שהוא רוצה שלא ישבר ותוך יום הכול הסתדר משקפיים חדשות וכל זה היה יום חמישי אבל במוצ"ש הילד שבר לי את המשקפיים וחזרתי יום ראשון ויהודה הזמין לי שוב חלק חדש(רק בצד השני)אבל הפעם החברה סיפקה חלק שבור!, כאשר יהודה הרכיב לי את החלק הוא ישר הבין שהוא הוא שבור התקשר לחברה ואמר להם "הלקוח שלי צריך לקבל הטוב ביותר ואני לא מוכן שתספקו לי מוצרים שבורים תזמינו לי חלק חדש וטוב" היופי בכל הסיפור שבאמת לא שמים לב לחלק השבור ומוכר אחר היה דחוף לי את החלק בראש קטן ושלום על ישראל יהודה יצאת צדיק!!!! כל הכבוד זה אדם עם אמון ושווה לחזור ולקנות ממנו שוב
לימור יונגר
לימור יונגר
11/08/2023
יהודה תיקן לי את משקפי השמש, היה מקצועי ואדיב מאד
akiva bd
akiva bd
07/08/2023
תודה רבה ליהודה מאופטיקה עיניים. אחלה שרות, עבודה יסודית, בהחלט מפתיע. הזמנתי משקפי מולטיפוקל, עכשיו קיבלתי אותם ורואה מצויין מהרגע הראשון. שוב תודה רבה. ממליץ מכל הלב.
larisa slobodkin
larisa slobodkin
06/08/2023
Оптика очень хорошая, такой же хороший оптометрист. 👍 Заказала ещё одни очки и осталась довольна. Спасибо большое
ראובן בלצינסקי
ראובן בלצינסקי
06/08/2023
בדיקת ראיה מקצועית ומקיפה, עכשיו קיבלתי את המולטיפוקל החדשות שלי ורואה מצויין מהרגע הראשון. ממליץ בחום.
אספי יצחקי
אספי יצחקי
09/07/2023
שירות מעולה , יחס אישי ללא תחרות .בדיוק מה שחיפשתי . מקצועיות ללא פשרות
משה מקס
משה מקס
06/07/2023
הגענו אשתי ואני לאופטיקה דרך חיפוש רב של חנויות אופטיקה שמתמחות במולטיפוקל באינטרנט. מאד שמח שבחרנו באופטיקה זו. עברנו שנינו ע"י יהודה הבעלים בדיקת ראיה מרשימה, מושקעת ויוצאת מן הכלל, והזמנו שנינו משקפי מולטיפוקל. לפני יומיים קיבלנו אותם ושנינו מאד מרוצים מחדות ובהירות הראייה. ממליצים בחום רב!
yafa davda
yafa davda
03/07/2023
הגעתי לאופטיקה עיניים דרך פייסבוק, קיבלתי יחס מעולה. הכי חשוב להדגיש שהאופטומטריסט בעל ידע רב ועם סבלנות רבה בלשרת את הלקוח. עכשיו קיבלתי את משקפי המולטיפוקל החדשים שלי ורואה מצויין וברור כבר מהרגע הראשון בלי שאצטרך להסתגל. ממליצה מאוד.

לקוחות מרוצים מספרים:

שיחת היכרות ללא התחייבות